מקורבי זיידה: "מעולם לא דיבר עם האדמו"ר מויז'ניץ על פוליטיקה"

חיים הלר No Comments on מקורבי זיידה: "מעולם לא דיבר עם האדמו"ר מויז'ניץ על פוליטיקה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת זיידה בביתר מסרבת לגווע: גבאו של האדמו"ר מויז'ניץ, הרב בן ציון שטנגר, שיגר הבוקר מכתב ממקום מושבו של האדמו"ר בחלדודנא שבבריטניה, ובו התנער מפעילותו הציבורית של חבר מועצת העיר ביתר עילית מנחם זיידה.

במכתבו ציין כי "בנדון התנהלותו של ה"ה מנחם זיידה חבר מועצת העיר ביתר וסיעתו למעננו כמופיע במכתבם של רבני הקהילות מתאריך י"ד מנחם אב, הנני להבהיר כי אנו מתנערים בתוקף ממעשים אלו. הנ"ל לא נשלח למועצה מטעם ויז'ניץ ואינו משמש כנציגנו".

??????????

אולם המכתב החריף לא מרפה את ידיו של מנחם זיידה והוא מתכוון להמשיך ולהוות אופוזיציה לוחמת.

"ברוך השם זכיתי לאמון של יותר מאלף חמש מאות קולות. הסיעה שלנו זכתה ב 2 מושבים במועצת העיר אנחנו מייצגים את כלל התושבים בעיר כולל חסידים מכל החסידיות. מי שמסתובב בעיר ביתר ורואה את האהדה הרבה שיש לנו מבין את ההיסטריה של ראש העיר.

אנחנו נמשיך להיות עניינים לטובת התושבים. נילחם בשחיתות ונקבל כל דבר טוב שיעשה". אמר.

גורמים המקורבים לזיידה ציינו כי אילו היה זיידה רץ כנציג מטעם ויז'ניץ הרי שלא היה זוכה לקבל 2 מנדטים מאחר שכוחה של ויז'ניץ בביתר עילית אינו גדול דיו כדי לזכות אף לא במנדט שלם. "מנחם זיידה מעולם לא דיבר עם האדמו"ר מויז'ניץ על כל נושאי הפוליטיקה והוא מאמין שנושא זה הינו כמו ניהול של וועד בית שאינו נוגע כלל לחצרות ורבנים" אומר המקורב.

כזכור, לפני כשבוע הגיש ראש העיר מאיר רובינשטיין תביעת דיבה בסך מיליון שקלים נגד זיידה ושותפיו, ולדברי מקורבי רה"ע, קיימות תביעות דיבה נוספות בדרך.



0 תגובות